Šios garantijos sąlygos galioja prekėms, įsigytoms „DIVER.LT“ parduotuvėse. Garantija pradeda galioti nuo prekės įsigijimo dienos.
Garantiniu laikotarpiu prekės gedimas, jeigu jis atsirado ne dėl kliento kaltės, šalinamas tik specializuotame ir gamintojo įgaliotame servise. Garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikui, kurio metu klientas negalėjo naudotis preke dėl jos trūkumų.
Sugedusi prekė keičiama arba už ją grąžinami pinigai, jei gedimo negalima pašalinti. Jeigu prekei nustatomas mažareikšmis gedimas, pinigai už prekę nėra grąžinami*.
Atlikus garantinį aptarnavimą arba pakeitus sugedusią prekę nauja, garantijos sąlygos prekei galioja likusį garantijos laiką.
Garantija nėra taikoma:
Garantinio aptarnavimo sąlygos:
Dėl garantinio aptarnavimo atlikimo klientas gali kreiptis į bet kurią „DIVER.LT“ parduotuvę arba į „DIVER.LT“ darbuotojų nurodytą specializuotą ir gamintojo įgaliotą servisą.
Klientas, pristatydamas prekę garantiniam aptarnavimui, privalo pateikti prekės pirkimą-pardavimą iš „DIVER.LT“ parduotuvės patvirtinančio dokumento originalą (kasos kvitą, PVM sąskaitą-faktūrą, lizingo sutartį ir pan.) arba tinkamai pažymėtą jo kopiją (dokumento kopijoje turi būti nurodyta: kopiją išdavusio parduotuvės darbuotojo pareigos, vardas, pavardė, parašas, data bei antspaudas (jei parduotuvė turi antspaudą)) ir kitus prekės dokumentus, kurių reikalauja pardavėjas.
Garantiniam aptarnavimui prekė yra priimama, surašant prekės priėmimo-perdavimo aktą (2 egz.).
Tik klientas, kuris prekę pristatė garantiniam aptarnavimui, gali ją atsiimti bei reikšti pretenzijas dėl prekės garantinių įsipareigojimų. Jeigu prekę atsiima kitas (ne prekę pristatęs) asmuo – prekės priėmimo-perdavimo akte turi būti nurodyta, kad prekę atsiims konkretus kitas asmuo.
Jeigu klientas praranda prekės priėmimo-perdavimo aktą, jis privalo atvykti į „DIVER.LT“ parduotuvę, kurioje paliko prekę ir su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
„DIVER.LT“ parduotuvių ir prekių garantinį remontą atliekančių specializuotų ir gamintojo įgaliotų servisų darbuotojai turi teisę reikalauti, kad prekę atsiimantis klientas patvirtintų savo tapatybę (pateiktų pasą, asmens tapatybės kortelę arba vairuotojo pažymėjimą).
Garantiniam aptarnavimui klientas turi pristatyti prekę saugiai supakuotą, kad transportavimo metu ji nebūtų pažeista. Rekomenduojama prekę pristatyti gamyklinėje pakuotėje.
Klientas, atsiimdamas prekę po garantinio aptarnavimo, turi patikrinti, ar jam grąžinama visa remontui pristatytos prekės komplektacija. Vėliau pardavėjas dėl komplektacijos trūkumo pretenzijų nepriima.
Iš serviso perduota prekė „DIVER.LT“ parduotuvėje saugoma 3 mėnesius. Terminas pradedamas skaičiuoti nuo pranešimo klientui dėl prekės atsiėmimo dienos. Per šį laikotarpį klientui neatvykus jos atsiimti, pardavėjas turi teisę prekės nebesaugoti.
Priėmus prekę siuntimui į specializuotą ir gamintojo įgaliotą servisą, klientui pakaitinė prekė neišduodama.
Garantijos terminai:
Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį.
Juridiniams subjektams garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus.
*Pastaba: Pardavėjas nustatydamas, ar daikto gedimas yra mažareikšmis, remiasi mažareikšmiškumo nustatymo kriterijais: įvertina, ar tai yra esminis daikto defektas, kiek užtruktų laiko tą daiktą sutaisyti, kada atsirado daikto trūkumai (ar baigiantis daikto garantijos terminui, ar iškart po jo įsigijimo), ar dėl atsiradusio defekto tuo daiktu iš esmės galima naudotis, kiek kainuos jį pataisyti ir t.t. Pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus įmonės mažareikšmių gedimų sąrašų neprivalo sudarinėti.
Dėl prašymų Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai
Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas – Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (www.vvtat.lt ).
Prašymą/skundą dėl „DIVER.LT“ parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, www.vvtat.lt) bei jos teritoriniams padaliniams apskrityse(http://vvtat.lt/lt/struktura_ir_kontaktai/teritoriniai-padaliniai.html).